Veelgestelde Vragen

 

1. Kan ik een eigen ontwerp laten maken?
Ja, dat kan! Neem contact met ons op via de contactpagina, en wij behandelen uw aanvraag zo snel mogelijk. We sturen u een ontwerpvoorstel met een bijbehorende prijsofferte.

 

2. Is het mogelijk om korting te krijgen?
Onze prijzen zijn al zeer scherp, dus we bieden geen extra kortingen aan op de getoonde prijzen. Als u echter een grote bestelling wilt plaatsen, kunt u contact met ons opnemen om te bespreken of er een korting mogelijk is.

 

3. Wat gebeurt er als het online bestelde item niet past? Krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, als u een item online bestelt en het blijkt niet te passen, kunt u het retourneren zolang het ongebruikt en in de originele verpakking zit. U ontvangt dan uw geld terug.

 

4. Hoe snel ontvang ik mijn bestelde sticker?
Heel snel! Alle items zijn op voorraad, en we zorgen ervoor dat uw bestelling binnen 5 dagen bij u thuis wordt bezorgd, vaak zelfs nog eerder.

 

5. Verzenden jullie de items die op de webshop staan?
Absoluut, wij verzenden alle items die u in onze webshop vindt. We verpakken de producten zorgvuldig om schade tijdens het transport te voorkomen. We versturen wekelijks honderden bestellingen via PostNL.

 

6. Waarom rekenen jullie verzendkosten?
Wij hanteren verzendkosten omdat onze items al tegen zeer scherpe prijzen worden aangeboden. Het zou niet eerlijk zijn om deze kosten op het product door te berekenen, aangezien veel klanten hun aankopen in onze vestiging ophalen en dan onterecht meer zouden betalen.

 

7. Ik woon in België, kan ik bij jullie bestellen?
Zeker! We verzenden dagelijks naar België en Duitsland.

 

8. Bieden jullie korting aan bedrijven?
In de meeste gevallen niet, omdat we al zeer concurrerende prijzen bieden. Maar voor grote bestellingen kunnen we mogelijk een uitzondering maken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

 

9. Hebben jullie een winkel in mijn woonplaats?
Helaas hebben we alleen fysieke vestigingen in de regio Heerhugowaard. Onze producten zijn echter eenvoudig te bestellen via onze landelijke webshop.

 

10. Ik ben een winkelier. Kan ik jullie producten verkopen?
Ja, dat is mogelijk als u een eigen winkel of bedrijf heeft. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

 

11. Zijn de producten op jullie site direct op te plakken?
Ja, alle producten zijn kant-en-klaar en klaar voor gebruik.

 

12. Wat moet ik doen als een sticker die ik op jullie site heb gezien, niet meer beschikbaar is?
Omdat we met een voorraad werken, kan het gebeuren dat een item tijdelijk niet beschikbaar is. Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing.